tirsdag den 7. december 2010

7. december

Vi har det med
du går og taber 
og så blir der jul og gaver

Selvfølgelig bliver der både jul og gaver, men inden gaverne skal pakkes op, skal de jo lige pakkes ind.
Og det gik jeg i gang med i dag. Det meste af køkkenbordet flød, og jeg er langt fra færdig. 
Er bange for jeg løber tør for papir, og ved jeg ikke kan får mere af det samme, for jeg købte det sidste år, vildt nedsat (5 ruller for en tier). Og jeg kan bedst lide, når alle pakker er i samme papir, selvom det jo er fuldstændig ligegyldigt. Dog får gaverne til de små børn i familien, et eller andet sjovt børnejulepapir om sig.
Elsker at kunne bruge af mine blomster og andre dimser fra scraptasken.




Lige et billede af en meget afslappet herre, der nyder en gang Barbapapa midt i Josefines og Karolines seng. 

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Wauw nogle lækre pakker! Håber du har papir nok! :) Han bliver godt nok stor ham Linus, men hyggeligt ser det ud!

fie & Co sagde ...

Hvor er det nogle flotte pakker du har lavet, men er de altid dem fra dig;0)
Hvor er han dejlig ham Linus.
Knus

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Sikke nogen flotte pakke.
Tror også jeg snart skal i gang.
Jeg har mange. der skal pakkes ind allerede og udskyder det altid til sidste øjeblik.
Ha´en dejlig aften.
Knus Susi

Hellemor sagde ...

Jeg ville gerne være den lykkelige modtager af en af de fine gaver. Jeg håber at modtagerne sætter pris på den flotte indpakning.

Hvor er Linus blevet stor og sikke meget hår han har fået. Han ligner dog stadig sig selv.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var skønne pakker. Det ser ud som du rigtig har hygget dig med at pakke dem ind.

m sagde ...

Hvor er det bare fin indpakning!!! Jeg ville ikke nænne at åbne dem, så super flotte de er:-)