søndag den 19. december 2010

19. december

I'm dreaming of a white Christmas
with every Christmas card I write
may your days be merry and bright
and may all your Christmases be white.


Selvfølgelig skulle dagens post starte med linier fra min yndlings julesang, 
for i dag bliver dagen hvor jeg må i gang med at skrive julekortene. 
Ved godt jeg er ude i sidste øjeblik, 
men det er først i dag vi har fået foreviget ungerne til julekortene 2010.
Sneen har overtaget, og det passede perfekt til dagens photoshoot. 
Nu er der ikke flere undskyldninger, jeg må igang med at skrive.
Så frem med kuglepen, adressebog og frimærker.
I ved hvor jeg er at finde resten af denne sidste søndag inden jul.
 Glædelig 4. søndag i advent!
♥♥♥

11 kommentarer:

10na sagde ...

FANTASTISK billeder. Hvor er de bare gode og helt sikkert værd at vente på ;o) KH 10na

Anne O sagde ...

Sikke nogle skønne billeder og kønne børn ;0) God skrivning. Knus Anne

Sommerhusstil sagde ...

Hvorrrrrr er det bare nogle dejlige billeder og sikke dejlige børn:o) Klem Betina

Sandie sagde ...

Skønne unger! :)

Karina Beck sagde ...

Oj, sikke nogle skønne billeder af ungerne!!!!
God søndag aften.

Mette sagde ...

Fantastiske billeder! Helt igennem fantastiske - og sikke dejlige unger.
Her er året julefoto desværre ikke nået at blive til noget, men håber, at jeg kan være i bedre til næste år :)
Glædelig jul!

Annette / aka sagde ...

SKØØØØØØNNE fotos. Og sikke kønne børn.
Håber du når dine julekort.

God søndag aften.

lam sagde ...

fantastiske flotte billeder og glædelig 4 søndag i advent

Den glade bondepige sagde ...

Der er da ikke noget skønnere end glade børn/unge i sneen. Flot stykke arbejde. Kønne børn børn du har. :)

PillePalle sagde ...

For fantastisk fine børn du har. Meget fine!
Knus, PiPa

Margit sagde ...

Super lækre billeder. Sikke nogle søde børn du har... og hvor de ligner hinanden.
Her er da lige noget at scrappe...