fredag den 17. december 2010

17. december

Nu sidder han i stolen, og han snorker som en bjørn
og drømmer om de gaver han skal gi´ til byens børn.


Jeg er glad!
Har lige opdaget, at jeg har mere end 50 faste læsere, ikke at det er noget prangende faste-læsere-antal, men jeg er glad for hver og én der besøger min blog.
Derfor har jeg besluttet, at tilslutte mig julens gaveregn og lave en GIVE AWAY.

Der er 3 præmier

1. præmien er en blomsterkrans i papir. 
Du kan selv vælge om det skal være en julekrans med kristtjørnblade, eller en helårskrans.
Derudover kan du vælge farver på kransen også.

2. præmien er en herlig fluesvamp i træ fra Walther & Co.

3. præmien er en Green Gate gavepose med 24 gavemærker


Deltag med 1 lod: 
Læg en kommentar under denne blogpost

Deltag med 2 lodder: 
Læg en kommentar under denne blogpost & bliv fast læser

Deltag med 3 lodder:
Læg en kommentar under denne blogpost & bliv fast læser & link til denne give away på din egen blog

Vinderen trækkes, hvornår ellers, end den 24. december ;)

Håber du vil være med!
♥♥♥

47 kommentarer:

Den glade bondepige sagde ...

Skøn GiveAway. Jeg vil meget gerne være med - med 3 lodder :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Ditte.

Jeg nupper 3 lodder og krydser fingrer for jeg bliver den heldige til en af dine fine præmier.
Knus Susi

mette b sagde ...

Hej Ditte,
jeg har fundet vej til dig via Susi.
Jeg vil gerne følge din hyggelige blog og selvfølgelig også deltage i din lækre giveaway - 3 lodder til mig :)

Klem fra
mette b

Lene sagde ...

Skønne ting og fin blogg, vil gerne være med på 3 lodder. Tag et kig forbi mig har også en give away igang måske det har interesse :-)
God jul.

Karina Beck sagde ...

Hej Ditte
Sikke en lækker give away. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde ; )
God weekend
Karina

Jytte sagde ...

Uh nogle dejlige præmier, jeg er med, med to lodder :o)
KH Jytte

10na sagde ...

Lækker lækker give away, jeg forsøger mig med 3 lodder. Tak for chancen og god weekend. KH 10na

Annette / aka sagde ...

Det var dog en dejlig ide. Og lækre præmier. Jeg troede egentlig, at jeg var registreret hos dig - men nu har jeg bragt tingene i orden.

Så jeg er med på 3 lodder.

Hav en dejlig aften.

Anonym sagde ...

Wau nogle skønne sager du har sat på højkant!! Og tillykke med alle dine læsere :O) Jeg er med på 2 lodder. God weekend!

Anne O sagde ...

Hej Ditte,
Skøn give away! Jeg er med - med 3 lodder og krydser alt hvad der kan krydses ;0) Tillykke med alle læserne.
Knus Anne

Velkommen til Himmelfryds blog sagde ...

Hej Ditte
Tillykke med de 50 faste læser. Sikke nogle skønne Giwe Away. Jeg vil meget gerne være med - med 2 lodder
Knus Annette

Lene sagde ...

Jeg er glad for at kunne følge din blog. Den er jo super inspirerende.

Jeg vil gerne være med på 3 lodder..;-)

fie & Co sagde ...

Det er jo den krans jeg bare elsker og lige nøjagtig denne farve er bare fantastisk! De andre ræmier er da også bare dejlige;0)
Jeg ved ikke om jeg er følger 2 gange eller hvad, men nu er jeg ihvertfald med. Så jeg snupper 3 lodder.
Knus og god weekend til jer alle;0)

mumi sagde ...

2 lodder til mig, tak :-))))
god jul :-)

Mette sagde ...

jeg snupper to lodder. Jeg vil vildt gerne vinde den krans.

Mette W. Sørensen sagde ...

Uhh nogle skønne ting at vinde.. Den blomsterkrans kan lige hænge i min gang:-)

Sandie sagde ...

Lækre sager! Er meget gerne med med tre lodder :)

Anonym sagde ...

Hejsa ...Her er jeg da helt bestemt med,med 3 lodder.Krydser nu mine finger for at blive en af de heldige til en af de super flotte gaver i din Give away.Knus Else

Pip som Pap sagde ...

Øjj hvor er den dog smuk den krans - den vil jeg virkelig gerne vinde. Deltager med 3 lodder :o) Mvh Pia

rikkerose sagde ...

Hej Ditte.
Sikke en masse dejlig julestemning. Du får både kommentar, link og fast læser. Krydser fingre for lidt juleheld :)

Glædelig december

*rikkerose

Betina sagde ...

Hej Ditte
Jeg har også fundet dig via min dejlige veninde Susi. Sikke nogle fine give away gaver:) Er med på 2 lodder. Knus Betina

Mette sagde ...

Hej Ditte,
Sikke nogle fine gaver! :)
Je deltager med 3 lodder :)
:) Mette

Lene sagde ...

Efter lader lige en kommentar så jeg er med i din "Give away". Har også meldt mig som fast læser, og det er ikke kun pga præmien, men du laver nogle fantastiske ting. Blev helt benovet...

Fluesvampen sagde ...

Skøn Give Away hvor det kunne være dejligt at vinde alle dem alle tre, meeeeen du kan nok gætte hvilken en jeg allerhelst vil vinde :-) 3 lodder til mig - tak.

Ps. jeg har også en lille Give Away

Christina sagde ...

Åhh.. Sikke nogle skønne præmier :) Deltager med 2 lodder. Krydser fingre for at jeg er en af de heldige.. :D

Vh. Christina B.
God søndag!

leisure - knit sagde ...

Flot blog du har - glæder mig til at følge med. Jeg deltager med 3 lodder :) Kh Dorte

*lume* sagde ...

Sikke en fin blog du har. Jeg deltager gerne med 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

Troldemoar sagde ...

hej jeg er gerne med på et lod. go jul:)

Lena (By Warberg) sagde ...

Hej. Jeg er da også med, på så fine præmier :o) 2 lodder til mig...
Kh. Lena

Maria sagde ...

wauu, super fin give away. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.
Glædelig jul.

Pia sagde ...

Sikke fine ting du har som præmier - også jeg har fundet vej gennem Susis blog :-)
Jeg er med på 2 lodder
kh Pia

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

Nuuj, nogle fiine ting - du har lige vundet en ny fast læser og jeg vil også gerne reklamere på min blog, så det bliver lige 3 lodder til mig. Glædelig jul

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg ved da faktisk ikke, hvorfor jeg ikke allerede var fast læser, for det er jeg jo. Sikke nogle fine sager du udlodder - jeg drømmer om at lifte din krans ved lejlighed. Mon ikke man kan have den hængende til vinter?

Julie sagde ...

Jeg er kommet til din blog via en del omveje så jeg har glemt hvor fra ;0)
Skøn give away du har og jeg deltager gerne med 3 lodder.
Julie

Oline Art sagde ...

Det er da nogle virkelig fine præmier. Jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre:-)

Martes atelie` sagde ...

Så søt blogg du har. Ble veldig inspirert!
God Jul fra Marte

Lene sagde ...

skøn blog. jeg er klart med på et lod. hilsen Lene

Signed by Jean sagde ...

Uh den er fiin den krans, den ville pynte så fint her hjemme hos mig, så den ville jeg gerne vinde.. melder mig også gerne til som fast læser..

og hey.. 50 faste læsere er da vildt flot.. jeg har 2 hahaha..

Glædelig jul og held og lykke til alle..

VH Jean

Anonym sagde ...

Vil gerne være med - med 2 lodder :)

Betina Olesen sagde ...

Hej søde...

Sjovt, jeg troede faktisk at jeg var fast læsere herind, så det var rent held at jeg lige tjekkede det ;-)

Lækker candy du har, og har lavet, den er vildt sød den krans, ja det de 2 andre ting nu også...

Ellers håber jeg at det går godt oppe i det Nordjyske, og mon ikke vi snart ses igen...

Hov, deltager med 3 lodder...

Marlene sagde ...

Sikke en flot give away.

Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder.

Julehilsen

Marlene

Rikke Eid sagde ...

Sikke en fin krans den må jeg da vinde... jeg melder mig også straks som fast læser:-) GOD JUL

Margit sagde ...

Super flot krans. Jeg følger din blog, har netop idag skrevet dig på min "favorit-besøg"-liste og linker gerne til dit indlæg...
Dejligt med gaver op til jul ;o)
Så jeg håber at være heldig =0)

Strikkeglæde sagde ...

Så fine ting, dem vil jeg gerne vinde - jeg deltager med 2 lodder

Trillemus sagde ...

Sikke flotte gaver. Jeg snupper to lodder og har tilmeldt mig din blog.

Glædelig jul

Kh Mette

Anonym sagde ...

Super fint - jeg vil også gerne være med :) 2 lodder til mig..

God jul til dig og dine kære!

Mvh Jennifer

Ida sagde ...

Jeg vil godt være med! 2 lodder til mig :D
Hilsen Ida!