søndag den 12. december 2010

12. december

Det tredie lys vi tænder,
se blot hvor klart det brænder,
fortæller os at tiden går,
og julen snart vi når.

Allerede 3. søndag i advent, dejligt!
I går fik vi afleveret en del af julegaverne, ingen tvivl om at denne med skøjten var den flotteste af dem alle. Havde ellers ikke troet jeg ville kaste mig ud i at sy flere skøjter, men denne var et must. Gaven er nemlig til min niece Julie, som er skøjteprinsesse, så selvfølgelig skulle hendes julegave prydes med en skøjte.


 Til fødselsdagen i går bagte Karoline og Harald en masse cupcakes, og de smagte så englene synger.
Det var sjovt at de fik afprøvet glasurfarven, som jeg har købt i England på denne side, og synes de  blev meget flotte.


 Min søde mor havde en lille gave med til mig, hun ved jeg denne jul er blevet glad for røde fluesvampe, så disse lysetager til fyrfadslys gjorde stor lykke. 


 Trods en arm i gips, ingen problemer med at få skrevet og sendt dagens portion af sms'er. Det er "heldigvis" den højre den er gal, og Jonatan er venstrehåndet, så ingen undskyldninger på den konto, for ikke at kunne lave lektier mm.

 På falderebet denne søndag morgen,
 rigtig god søndag, håber I alle får julehygget - BIG TIME ;o)!

7 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er den skøjte bare flot.
Det er du bare god til.
Og de svampe er da bare vildt søde.
Ha´en dejlig dag...
Knus Susi

Karina Beck sagde ...

Vild flot skøjte til prinsessen.
Og hvor ser de cupcakes godt ud!
Du må have en god 3. søndag i advent.

Heidi sagde ...

Waww du er ski en knag til at hitte på og ikke mindst få det lavet - Johan sidder ved sidden af mig og siger, nøjjj mor ham drengene er da dygtig han kan sms med arm i gisp ha ha ha ja men vel et must for de unge (og mig host host)

De kager uhmmmmm.... da jeg var i tivoli var der et hus - med alt til muffin og bageværk suk, men har fundet ud af de sælger net og har butik Århus ;)

Rigtig god 3 advent til dig og dine

10na sagde ...

Åh, jeg vil også være en skøjteprinsesse, med så fine skøjter. Tænker nogle gange på om vores børn, bliver en generation med "tommelfingerskader" med alle de smsèr de sender og joysticks de benytter?? Fortsat god weekend.
KH 10na

Annette / aka sagde ...

Det var dog en SUPERFLOT skøjte. Virkelig genial.
Dejligt at høre fra en vendelbo på min blog ! Jeg har boet i Brønderslev midt i 80'erne. Så vi kom jævnligt til Hjørring.
Og vendelboerne er nogle dejlige mennesker - "De er in't så ring !" Og da slet ikke, når man har lært at forstå hvad de siger, og fatte den specielle humor ! LOL.

Anne O sagde ...

Det er en herlig skøjte i skønne farver og en super flot gave! God 3. søndag i advent. Knus Anne

Unknown sagde ...

Hvor er du god - den skøjte er bare helt nydelig! Den skal hun nok blive rigtig glad for. Hvor er I gode som har afleveret alle gaverne allerede! Knus; Heidi