onsdag den 1. december 2010

1. december

"Jamen du godeste er det allerede"
Jul, det cool sikke tiden den går,
der er intet lavet om siden sidste år...

Og så alligevel...

Vi er ikke blevet modstandere af julen, men denne lille julebudbringer, har gjort sit indtog i vores hjem, og brudt med alverdens traditioner, og fået ordet "fucking" til at indgå som en del af julehyggen anno 2010. Måske på tide? Ordet i sig selv får vel ikke længere nogen til at fare op af sofaen, vel?
Ønsket om at få denne julekugle hjem på martriklen, kommer selvfølgelig fra min bedre halvdel. Da han accepterer stort set alle mine små tilføjelser, ja, så kunne jeg ikke andet end unde ham denne.

Med dette indlæg når jeg vist lige, at være med på bølgen med at blogge hver dag i december.
Forresten så startede dagen så herligt. Vandt 1. præmien på Susis blog "Indretning med dejlige farver", et gavekort på 400,- til Gabrielles.
 Sikke en dejlig start på december.

4 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor er det en sød ide at have den fucking kugle til at stå i en lille kageform; det vil jeg huske til, når jeg skal pynte op hjemme i Bonn i næste uge. Jeg synes, det er fint at kuglen indgår på helt lige fod med alt andet julepynt; det er faktisk ret morsomt.

Hvorfor f..... skal det være så svært? sagde ...

Hej Ditte. Sikke et flot eksemplar I har fået af Amaryllis. De sidste gange vi har haft sådan en er de blevet så høje, at de på et tidspunkt bare væltede, så det var ret irriterende. Men din er fucking fin :o)Hilsen Jette

Unknown sagde ...

Tillykke med gavekortet! Og den julekugle giver det hele et ekstra lille twist - sejt:) Knus; Heidi

June Rothmann sagde ...

Hej!

Fed kugle! Hvor har du fundet den?

K.H June