lørdag den 18. december 2010

18. december

Julen sig nærmer, sneen jorden dækker.


Sådan sang vi, højt og lystigt, da vi var børn, mine søstre og jeg. Og netop sådan er dagen i dag, julen kommer nærmere og nærmere, og minsandten om ikke jorden igen er dækket af det hvideste sne, og den bliver ved at falde. Herligt!
Minder er dejlige at have, og tror også det er derfor jeg scrapper.
I dag fik jeg lavet et julelayout færdigt, ellers længe siden jeg har lavet et.
Det er et scraplift (kan ikke huske ophavsmanden)
Papir fa Echo Park og et julebillede fra julen 2009

It's all in the details!


Rigtig dejlig lørdag aften.
♥♥♥

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Hvor er det fint! :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det skønt, dejligt billede....Og sikke nogle julefarver,hvor er det flot.

Karina Beck sagde ...

Flot og farverigt julelayout!

fie & Co sagde ...

Hvor er det bare fint! Skønne farver, dejligt papir og skønne detaljer...
Jeg har lavet blomster krans her i aften og jeg er blevet rigtig glad for den;0)
Knus og sov godt

Margit sagde ...

Hvor er det et herligt LO. Sikke skønne farver du har gang i... og de papirer mindes jeg ikke at have set før. Fint billede... er det dine alle sammen??

Karina Beck sagde ...

Hej igen
Heidi har lavet en stjerne TUT her:
http://fru-nielsen.blogspot.com/2008/12/how-to-julestjerne.html