fredag den 24. december 2010

24. december

I aften er det juleaften,
der er længe længe til...

Dagens billede er af gaverne fra min lillesøster Mathilde. 
Uden at fornærme hende, så har hun en del tommelfingre, men gaveindpakningens kunst mestrer hun til et stort 11-tal!

Så oprandt den længe ventede dag.
Og da der er længe til and, mandelgave, utålmodighed, gaver og meget meget mere, 
så vil jeg bruge ventetiden til at afslutte min give-away, 
og fortælle hvem der er de heldige vindere.
Linus, onkel Klaus og min skønne mand har trukket vinderne.

Er I klar?

...Trommehvirvel...

3. præmien går til Lene med bloggen

2. præmien går til endnu en Lene, nemlig Lene med bloggen

Og....

1. præmien skal afsted til Tina med bloggen "10na's tusindfryd"

Stort tillykke til Jer alle 3,
håber I bliver glade for gaverne.
Send mig Jeres adresser, så modtager I meget snart en lille efter-julegave.
Min mail adresse er nefer@cool.dk

Så er der kun dette tilbage:

Juleknus til alle, 
håber I får en dejlig jul, 
med alle dem I holder af.
♥♥♥

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke til de heldige vindere.
Og god jul til dig og familien.
Knus Karina

Lene sagde ...

JUUUBBIIII!
Det er bare så dejligt at fine...især når præmien er så dejlig!! Uh så er der også noget at glæde sig til efter jul...
Tusind Tak...og en rigtig dejlig jul til "Dit og mit"...

Hellemor sagde ...

Tillykke til de heldige vindere af de fine gaver.

Jeg vil gerne ønske dig og din familie en rigtig god jul. Tak for dine søde kommentarer på min blog. jeg blive altid glad for at høre fra dig. Det er nu hyggeligt.

PillePalle sagde ...

Ha en God Jul du også!
Knus, PiPa

Nordisk gammelt sagde ...

♫•♥•.¸ღ God jul ღ.•*♥•♫

10na sagde ...

Yay, hvor er jeg bare glad. En ekstra julegave. 1000 1000 tak.
Og rigtig glædelig jul til dig og dine. KH 10na - der fluks sender en mail ;o)

Lene sagde ...

Jubii sikken en dejlig overraskelse. Jeg sender adressen så snart jeg kan komme ind på en anden computer.
Hav en god jul hilsen Lene (kreamormor)

Heidi sagde ...

Stort tillykke til de heldige - lækker lækker efter julegave at få :)

Også et glædelig jul til dig og dine, og tak for hyggelig bloggeri her i december :)
Mange juleknus Heidi

Annette / aka sagde ...

Stort tilykke til vinderne og rigtig glædelig jul til dig.