torsdag den 16. december 2010

16. december

Vinterbyøster,
i Vinterbyøster.
Det´ der, jeg er post.
Jeg tror jeg har slidt
mig blå og gul, men jeg siger skidt,
for nu er det jul..

Er du også af den genration der kan huske Vinterbyøster julekalenderen?
Jeg husker den, men mest for sangene.
I disse dage har posten nok at se til,
og her i byen er veje og fortove isglatte,
så håber ikke der bliver sat nogen liv på spil for alle julehilsnerne.

Her er lidt flere af mine julekort, alle er lavet med papir fra My Mind´s Eye,
kollektionen hedder Colorful Christmas.

Helt enkelt!

Mere helt enkelt med papir og tyl.

Inspireret af Cecilie


Apropos posten, og nok at se til, så husk..

So long!
♥♥♥

6 kommentarer:

Anne O sagde ...

Sikke nogle søde kort i glade farver - de må vække stor glæde hos modtageren. Tænk at modtage sådan et flot håndlavet kort. Knus Anne

Hellemor sagde ...

Hvor er det nogle flotte og meget smagfulde julekort. Jeg kan rigtig godt li de farver du har brugt.

m sagde ...

Jeg er altså helt vild med dine kort, de er super flotte. Især det med tyl - cool detalje!

Mette W. Sørensen sagde ...

Så lækre farver du har brugt, og du er da rigtig kommet igang med at sy på kort, det ser flot ud. Julekalenderen ell sangen kan jeg ikke mindes...Nok før min tid:-)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det nogle smukke kort.
Jeg elsker alle de farver du har brugt.

Selvfølgelig husker jeg Vinterbyøster. Jeg var ca 20 år da den blev sendt 1. gang. Det er jeg stadigvæk.....det kan bare ikke ses udenpå mig. Virkelig mærkeligt !! LOL.

10na sagde ...

Hvor er det nogle fine julekort, super fede farver og søde motiver.
God weekend til dig og dine.
KH 10na