fredag den 9. december 2011

9. december

I vores køkkenvindue er der også pyntet til jul, 
og hvis dette billede var fra i dag, 
er jeg sikker på, man ville kunne både se og høre stormen, der raser derude.
Synes det er lidt hyggeligt, når nu jeg kun behøver sidde herinde i den varme stue.
Ja, og så har weekenden jo gjort sit indtog.
For mit vedkommende skal den bruges til at blive helt rask, 
så jeg mandag igen kan tage imod et par nissedrenge,
vi har jo ligesom også lidt vi skal nå inden juleferien.

Hvis vejr og helbred ellers tillader det,
så skal vi også til julemarked på Børglum kloster,
det kan da vist kun blive hyggeligt.

God weekend til dig og dine.

Juleklem fra Ditte
♥♥♥

8 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Håber snart du bliver rask:-)
Det lyder da som en hyggelig weekend i går i møde.

Knus Fra Susi

Margit sagde ...

Jamen det vindue er da rigtig nisse-hyggeligt... skidt du stadig trækker med lidt... men det er heller ikke slet at smide de vira i det vejr :O(
Fortsat god bedring.

Heidi sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud og der var han jo - nøddeknækkeren, må være bror til mig ;)

Hvor synd for dig du sådan ligger langs :( Håber weekenden, kan hjælpe på det hele kram fra mig

frk.regnbue sagde ...

Sikke fint dit køkkenvindue er blevet :-) du er velkommen forbi min blog og se hvad der er sket med mit vinduespynt til køkkenet:-/
Kh Christina

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et smukt pyntet vindue. Rigtig julepyntet.
Og så er du heldig, at du kan se ud gennem ruderne. Hold op hvor mine ser ud. Men det kan vist ikke betale sig at gøre noget lige nu. Vi har gode rullegardiner.....heldigvis !
Håber du snart er frisk og kan komme på Børglum.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Der er bestemt ingen tvivl om, at dårligt vejr kan være rigtig hyggeligt, når man er indenfor i tørvejret. Og dit julevindue er da super hyggeligt.

Rigtig god bedring - håber week-enden og julemarkedet hjælper :o)

Marianne sagde ...

Spændende blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

Neverluren hus og hjem sagde ...

Så koselig du har pyntet i ditt vindu :-)
Kunne virkelig ha tenkt med en tur til julemarked på Børglum kloster ja, så du får sende meg en julete tanke hvis du kommer deg ditt :-) Jeg har jo bare vært der i sommervær ;-)

Klem fra Rita