lørdag den 24. december 2011

24. december

Så oprandt endelig dagen, 
og hvor jeg glæder mig til en dejlig aften hos min mor og far.
Vi bliver 14 i år,  så er sikker på der ikke er plads under træet til alle gaverne, 
men pyt med det de glæder forhåbenligt modtageren alligevel.

Er glad for jeg fik blogget hver dag i december, 
og er super glad for hver en kommentar,
I skal vide det varmer, at der sidder nogen på den anden side, der gider læse med,
så 1000 tak for det.

Inden jeg skal til og iklæde mig julen 2011's outfit,
vil jeg lige vise et par billeder fra denne formiddags julebrunch, 
en efterhånden årlig tradition, som er rigtig hyggelig.

 I stedet for at lave kanelsnegle enkeltvis,
lavede jeg i år en krans, for kranse hører jo julen til.

Og så lavede vi stjerne-spejlæg, smagen var helt almindelig,
men en lille ekstra finesse denne julemorgen/formiddag.

Tilbage er der kun at sige, for sidste gang i år...

Juleklem fra Ditte
♥♥♥

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Glædelig jul til jer alle. Sikken nogle dejlige brunch ting du har lavet. Det må prøves en dag.

10na sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine. Sød detalje med stjerne spejlæg, det ville vores piger elske, så den ide`snupper jeg.
Kh 10na

Anne sagde ...

Det var da nogle vildt gode brunchideer - tak for dem!
Rigtig glædelig jul!

Neverluren hus og hjem sagde ...

Riktig god jul til deg og din familie :-) Vi spiste julemiddagen hos min mor og far, var 11 til bords, men gaveoppakkingen ble gjort her hjemme hos oss selv........glade og fornøyde barn, som jublet for hver eneste pakke :-) .......og mor i huset som jublet høyt over sin nye iPad :-) Juleklem