torsdag den 1. december 2011

1. december

Her på min blog begynder julen med enden, 
altså i hvert fald hvis du lader blikket falde på det nederste af disse to billeder.


Når enden er god...

Er de ikke nuttede?

Til dagligt har jeg 3 drenge her i dagplejen, men midt i november dukkede disse to englebasser op.
Nemmere børn fås nok ikke!

De er såkaldte Sonny Angels, små lykkebringere
som skal bringe ejeren (i dette tilfælde mig) kærlighed og virke healende.

Den healende virkning har jeg brug for, 
da jeg har startet december med at være syg,
ikke den bedste start,
men hellere nu, end på selveste juleaften (som sidste år)

Med dette indlæg er jeg i gang med at blogge mig igennem december,
håber du vil følge mig,
dag for dag frem mod den store aften.

Juleklem fra Ditte
♥♥♥

8 kommentarer:

Margit sagde ...

Jamen det vil jeg da... bl.a. (garanteret blandt mange andre). Jeg har været inde over hos dig tit... og sendt dig/jer tanker...
Jeg håber at alt er vel.. ;o)
Søde englebasser både forfra og bagfra...
Jeg prøver også at blogge hver dag... nu må vi se, hvordan det går.
Hav en dejlig decemberdag - knus fra Margit

Annette / aka sagde ...

Hihi Den humor kan jeg godt lide. De er vel nok søde - og så håber jeg healingen virker.
Det er så ærgerligt at være syg nu, men jeg håber så du får det klaret NU.
Jeg glæder mig til at følge med hos dig også. Men juleblogging er virkelig en udfordring, for det tager så meget tid - men det er også så hyggeligt at følge med rundt omkring.
God 1. december - god bedring og på gensyn.

Anne O sagde ...

Kære Ditte, vil meget gerne følge dig hele december. Håber at du bliver rask meget snart igen. God bedring og glædelig december. Knus Anne

10na sagde ...

Sender lige lidt ny energi til dig. De der angels er SÅ søde. God bedring
KH 10na

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er de bare nuttet.
Sådan nogen må jeg da eje...
Glæder mig til at følge dig i december...

Håber du bliver hurtig frisk:-)

Knus Fra Mig til dig.

Karina Beck sagde ...

Jo de er godt nok nuttede!
Jeg vil glæde mig til at følge dig hele december!

Camillaeli sagde ...

Hvor er de søde dine nye engle. Hvor har du fundet dem?

Hyggelig blog du har. Jeg melder mig som fastlæser.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hej Ditte.
Hvor er de da bare så søde og at de skulle have den effekt, gør dem jo absolut ikke mindre søde, især når du er syg:-(

Rigtig god weekend.