lørdag den 3. december 2011

3. december

Min forældre er ivrige loppemarkedgængere,
derfor har jeg haft sat dem på en opgave med,
 at finde et gammelt Scrabble-spil med træbrikker.
Det er endnu ikke blevet fundet, men de har fundet og købt et gammelt
Kriblekryds spil med kraftige kartonbrikker, 
og det er mindst ligeså brugbart.

Det var brikkerne jeg var ude efter, 
da jeg på Pinterest har set så mange finde ting lavet med bogstavsbrikker.

Nu har jeg selv været i gang med at kreere med bogstaverne,
både med noget til julen og til alle de andre dage i året.

Har limet bogstaverne på den dims, 
man skal sætte sine bogstaver på mens spillet er i gang,
og brikken uden bogstav har fået et lille hjerte på.
Ja, og så har jeg faktisk også sat en snor i, 
men den kan ikke ses på billedet. 
I disse dage står "GOD♥JUL" skiltet på den etagere,
 jeg har valgt at bruge til de mange små kalenderlys.
Skønne er de, de mange kartonbogstaver, 
og der er nok til mange flere projekter ;)
Dette lille billede i svæveramme fra IKEA,
venter på at få en plads på væggen efter jul.
Papiret i baggrunden er fra October Afternoon.

Forsat dejlig lørdag.
Juleklem fra Ditte
♥♥♥

6 kommentarer:

Neverluren hus og hjem sagde ...

Hei Ditte!
Ikke hver dag energien er på topp, og at jeg får gjort like mye som i dag.....så jeg er glad du lar deg imponere ;-)Kan bli lenge til neste gang jeg er like effektiv..hehe ;-)

Så stilige de pappbokstavene var:-) ...og de kalenderlysene likte jeg veldig godt :-)

Ganske rart at vi er kommet til 3. des. og vi har enda ikke hatt en eneste dag med snø her nord, men nå skal det jo være sagt at i fjor vinter snødde vi jo nesten ned...så det spørs om snøen ble oppbrukt ;-) Neida den kommer vel når vi minst venter det :-) Krysser fingrene for en "White christmas".

Klem fra Rita

Margit sagde ...

Hvor er det fine anvendelige (og velholdte) bogstaver du har fået fingre i... elsker også at genanvende de gamle spilleting... har bl.a. brugt et helt gammels vendespil til OSH-kort... de blev utrolig søde... selvom der var nogle der manglede "sin" makker ;o)
Tak for din søde komm.
Ja, "frikendelse" er en herlig ting ;o) - den følelse kender jeg rigtig godt... X'er for at det varer ved... ;o)
Go' week-end.

Karina Beck sagde ...

Jeg har også længe været på udkig efter sådanne scrable træ brikker. Jeg fandt dem i plastik og synes også, at de var et godt alternativ.
Det er rigtig sødt, som du har sat dine op.
Kan du huske, hvor du har fundet snevejr til bloggen? ; )

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg har scrablebrikkerne men mangler noget at stille dem på. Det nemlig en rigtig sød idé. Og det ser super fint ud hos dig.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det en super god ide. Har et gammelt crabble spil fra min farmor, det er med træbrikker...hmmm hvor det er ja det er vist et godt spørgsmål.:)

En rigtig sødt st sætte brikker op i holderen.
Yndig ramme du har lavet.
Rigtig skøn 2. søndag i advent.

Lene sagde ...

Hvor er det en god ide...det ser skide godt ud det du har lavet.