onsdag den 21. december 2011

21. december

Havde ikke troet jeg fik julekort afsted i år, 
men i søndags tog jeg mig sammen, lavede en billedecollage 
med ungerne fra året der gik, og fik skrevet en julehilsen. 
Købte frimærker over SMS (det er skisme smart) og i dag blev de postet.
Ingen hjemmgjorte kort fra min hånd i år, 
men i stedet disse skønne velgørenhedskort fra Cath Kidston.



Det er en rigtig dejlig følelse jeg har indeni nu,
har nemlig påbegyndt min juleferie,
hvilket er noget jeg har set frem til.

Fik sendt dagplejedrengene godt på juleferie,
med hver sin pose med gave til dem selv, til mor og far,
 og et i sidste øjeblik julekort, som vi brugte formiddagen på at lave.
Her er resultatet, er de ikke søde "mine" små julenissedrenge?


Juleklem fra Ditte
♥♥♥

5 kommentarer:

10na sagde ...

Der er altså bare gået en fotograf tabt i dig. Fantastiske billeder.
Kh 10na

Anne O sagde ...

Hej Ditte, Rigtige søde kort med søde billeder! Tror dine dagplejebørns forældre vil blive super glad for sådan en julehilsen. Knus Anne

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Susi

Ønsker dig og dine en Glædelig Jul.
Samt et lykke bringende Nytår.

Knus Fra Susi

Annette sagde ...

Dejlige billedcollager du har fået lavet. Både af familien, og de skønne dagpleje-drenge.

Glædelig jul til dig og dine kære.