tirsdag den 13. december 2011

13. december

Så oprandt Luciadag, 
men her hjemme er det mere Karolinedag,
for i dag er dagen vores førstefødte kom til verden.

Det er hele 20 år siden, 
og for første gang skal vi slet ikke fejre fødselaren på selve dagen,
det blev gjort for flere weekender siden.
Som mor synes jeg det er lidt hårdt,
men sådan er det jo når børnene bliver voksne,
og tager valg der betyder at afstanden til familien er stor.
Men jeg ved at den lange nordmand nok skal give hende en dejlig dag ;)

Jeg har altid adskilt julen og Karolines fødselsdag skarpt, 
men i år har jeg gjort en lille undtagelse,
nu da det alligevel ikke er som det "plejer".
Jeg har nemlig lavet et layout,
 der fortæller om Karolines kæmpe, og vel egentlig barnetro juleånd,
trods hendes nu 20 år.

☆☆☆
☆☆☆ Kæmpe tillykke med fødselsdagen min pige ☆☆☆
☆☆☆

Papiret er fra October Afternoon,
som lige nåede at få deres julekollektion i butikkerne inden det er forsent,
til min store glæde,
for jeg elsker det mærke.

Juleklem fra Ditte
♥♥♥

10 kommentarer:

Margit sagde ...

WAUW... dette LO er bare FANTASTISK, Ditte. Man kan mare mærke den gejst og glæde du har lagt i papir- & farvevalg, opsæt og tekst... Og dit banner gør en masse ved det hele...
Ha' en god Karoline-dag... ;o)
...og til lykke med hende...

Anne O sagde ...

Tillykke med datteren! Virkelig noget lækkert papir og søde mønstre du har sat sammen. Knus Anne

10na sagde ...

Fantastisk LO og et fantastisk billede. Så det godt på hendes blog. Hjertelig tillykke med hende.
KH 10na

Eg sagde ...

Jeg tuder, det ser skide godt ud mutti. Du har ret i det med julen, det er også derfor det er hårdt at sige farvel til julesokken <3 KLEM

Heidi sagde ...

KÆMPE stort tillykke til og med din lille pige ;) Og hvor er hun smuk Ditte - ligner helt klart sin mor. Skønt lo og i skønne farver - så lige sidste indlæg nøjjj hvor er de skønne i like ;)

Julekram fra mig

Annette sagde ...

Stort tillykke med Karoline. Og som altid et smukt layout fra dig, i dejlige farver, og skønne detaljer. Og et helt fantastisk billede af Karoline.

Glædelig Luciadag,

Karina Beck sagde ...

Jeg elsker også OA og du laver de flotteste layouts med det!!!!
Tillykke med din smukke datter.

Gitte sagde ...

Tillykke med din smukke datter.
Super lækker LO du har lavet. MUMS jeg er vild med det papir. :)
glædelig Lucia aften.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Tillykke med Karoline.
Super sødt kort og en køn datter i har jer.

Håber Karoline får en dejlig dag sammen med Normanden:-)
Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

Gitte sagde ...

Et stort tillykke med jeres søde datter. Det kort er da super flot. En dejlig aften til dig ;-)