søndag den 11. december 2011

11. december

Mens 3. lys bliver tændt i adventskransen,
vil jeg gerne vise hvad jeg har på ønskesedlen julen 2011.


 I formiddags kørte vi til julemarked på Børglum kloster,
må være helt ærlig og sige, at der var alt for mange mennesker!
Vi var der også sidste år,
hvor stemningen var langt hyggeligere og intim.
Men det var da sjovt lige at se Maximillians portræt,
og vejret artede sig da også,
selvom vi måtte have traktorhjælp til bilen, der sad fast i en mudderpøl.

Nyd denne 3. søndag i advent.
Juleklem fra Ditte
♥♥♥

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Dejlige ønsker du har.
Jeg har ikke fået skrevet nogen ønskeseddel endnu.
Men mit største ønske er en ny seng.
Så det håber jeg måske der kommer et tilskud til.
Ellers ønsker jeg mig ting til mig selv denne jul.
En ny jakke kunne være super...

Ærgerligt i ikke kunne komme til for mennesker, det kan godt blive for meget.
Elsker Julemarkeder, men kan slet ikke holde det ud, hvis der er for mange mennesker.

Ha´en dejlig Søndag.

Knus Susi

Margit sagde ...

Det var da nogle lækre ting du har på sedlen ;o)
Øv, at der var trængsel... så ryger lidt af det hyggelige...
Men så fik i jo en traktoroplevelse oven i hatten =0)
God ny uge ;o)