onsdag den 9. december 2009

9. december

Juletræet med sin pynt venter på, vi får begyndt. Aldrig har det vær't så grønt, aldrig har det vær't så kønt. Og fra selve himlen gled vist den store stjerne ned.
Tror vi allesammen har vores helt egen julestil, og hvad der er pænt og grimt er svært at diskutere, for hvem skal være smagsdommer?
Men Ekstra Bladet har alligevel vovet pelsen, som Ekstra Bladet jo gør, og lavet en top ti over det grimmeste julepynt.
Synes det er svært det der med julen og stil. For julen er da ligmed traditioner, men som det innovative menneske jeg anser mig selv for at være, må jeg også sige, at nye boller på suppen er et must.
Men døm selv den grimme julepynt, jeg synes ham her vinder på Ekstra Bladets liste.
Nogen vil nok mene han er så grim, at han er charmerende!
En rigtig hadegave (måske til svigermor, hvis du ikke har købt til hende endnu)
P.S: Er faktisk glad for min svigermor ;o)

6 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Nej han er altså meget lidt køn... ikke en julemand der skal stå hos os :-)

Karina Beck sagde ...

Ja, det er godt nok nogle grimme eksemplarer de har fundet. Nogle værre end andre.
God 9. december til dig.

Helle Sahl sagde ...

Hmm... det ved jeg sørme ikke lige. :o/

Anne sagde ...

Han kom ikke indenfor herhjemme hos mig, det er helt sikkert ;) Heller ikke hos min svigermor, som jeg også godt kan lide :)

fie & Co sagde ...

Ja jeg gad altså godt have den hade gave! Jeg syntes han er helt fantastisk:0)
Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Ja, han er virkelig ikke køn... jeg så godt billederne, og der var sære ting ;o)