mandag den 7. december 2009

7. december

Nu' det jul igen, og nu' det jul igen, og julen varer li' til påske. Og apropos påske, så har dette indlæg intet julet over sig, bortset fra det lille vers først i indlægget.
Greengate har nemlig allerede sørget for, at man kan få tankerne væk fra den lange, mørke og kolde vinter, idet de har lagt deres katalog for foråret 2010 ud på nettet. Og deri kan man finde de sødeste påskeæg.
Synes faktsik det er noget tarveligt, at lægge det ud så tidligt, da det plejer at være noget af det jeg glæder mig til i januar, men her er de dejlige æg alligevel, og lidt af de andre lækre nyheder.

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

æg simpelhen wiii det glæder jeg mig allerede til ;o)Har dog en klage til dem over et fyrfads glas jeg har købt i foråret - belægningen er helt gået i opløsning øv øv

Fortsat rigtig god aften til dig knus

fie & Co sagde ...

Ja, det er et rigtigt spændende katalog denne gang og iøvrigti rigtig stort i forhold til forrige syntes jeg:0) Og naturligvis lækkert som altid!

Knuser

Helle Kjul sagde ...

Man bliver helt i forårs humør af de søde farver .Er lige kommet hjem fra mandagsklubben ,vi julehyggede rigtig , synd du ikke kunne komme...

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Måske ligger de det frem, så du kan ønske dig dem i julegave ;o)