tirsdag den 15. december 2009

15. december

Nu har vi altså jul igen, der la´r sig ikke skjule og vi er vældig med på den, vi snakker kun om jule om julesne og julegran og julelys og gaver...
Gaver, gaver, gaver - mon man nogensinde bliver færdig med at købe julegaver? Bedst som jeg fik sagt højt, at de alle var købt, havde jeg selvfølgelig alligevel glemt én.
Jeg starter altid tidligt med julegaveindkøbene. Nyder at finde det rette, og måske noget der IKKE har været på ønskesedlen, men som bare passer perfekt til modtageren. Synes dog ofte, at de få, der så liiige mangler her kort tid inden afleveringsfristen udløber, også er dem der tager længst tid. Det er skisme da underligt! Derudover er jeg efterhånden så stor bruger af webshops, at mere end 75 % af årets julegaver er købt på nettet. Og jeg sparer rigtig mange penge, og finder butikker der har fri fragt, udover at den oprindelige pris også er væsentligt billigere. Det største kup jeg har gjort i år, er en gave der koster 800,- rundt omkring i diverse fysiske butikker, den har jeg fundet til 540,- (og fri fragt).
Elsker at gøre den slags fund.
Når nu snakken er på gaver, vil jeg lige vise det album jeg har lavet til Karoline. Papiret er fra Bo Bunny kollektionen der hedder Kitchen Spice, synes temaet passede så godt, da hun jo er kokkeelev.

5 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Det kan være man skal overveje det til næste år med de julegave indkøb på nettet....

Og hvor er det altså bare blevet godt det album.... vildt sødt og en rigtig god gave.

Heidi Ann sagde ...

Super flot album Ditte.. Sidder lige og tænker hvor må hun være stolt af sin mor, tænk at få sådan et album som ens mor selv har lavet og så flot, det må man da blive stolt af at vise frem.. Ha' en rigtig god dag.. Nu er der da kommet lidt sne herop til os..
Knus Heidi

Pia sagde ...

så super flot album med mange fine detaljer

Gitte sagde ...

Hvor er det et skønt album du har lavet. Lækkert papir. Mange flotte detaljer.

Ja jeg tror også at jeg vil købe julegaverne på nettet til næste jul. For nu mangler jeg kun 3. Pyha det er kun gavekort så det er hurtig overstået.:)

Helle Sahl sagde ...

Sikke en flot gave som hun helt sikkert vil have med sig og sætte stor pris på.