søndag den 13. december 2009

13. december

Der er no´en, som ikke vil tro der er nisser til. Hør, hvad jeg fortæller dem, når jeg kommer hjem. I nat var jeg til julebal i Nisseland, og vi laved´ en masse nisseskæg. Der er så flot i kongens slot i Nisseland - jeg har travet en mil fra væg til væg. De bedste venner har jeg blandt de små nissemænd. I morgen så ta´r jeg måske afsted igen. Til julebal, til jule-jule-jule-jule-julebal.
Har jo bestemt at blogge hver dag frem til jul, og selvom jeg er meget træt lige nu, og slet ikke har haft tid til andet end at fejre "Lillepigen", så skal dagens indlæg lægges ud her inden sengetid, og inden i dag er i morgen.
Så få at komme fra fødslesdagsmood og ind i rette julemood igen, valgte jeg lige at høre "Julebal i nisseland" fra min all times favourite børnejulefilm "Far til fire i byen" fra 1956. Ren nostalgi.
Sov godt!

3 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Håber i alle har haft en dejlig dag.

Karina Beck sagde ...

Ja til julebal er også ren nostalgi fra min barndom.
Du må have en ny god uge.

Mette W. Sørensen sagde ...

til julebal er bare den bedste.. vi ser den... tjaaa op til 20 gange inden jul :-)