mandag den 21. december 2009

21. december

Om julekort og julespøg og mosters julebagen,
og at man bliver julesløj på tredie juledagen
man være nok så juleglad, når juletræet stråler
den alt for gode julemad man ikke længere tåler.
Ja, hvor man end sig vender hen, så er det jul og jul igen
og jul og jul og jul og jul og jul igen.
I dag har jeg fået sendt alle julekortene.
Det har holdt hårdt at få dem lavet, og ikke mindst skrevet i år. Hvilket ene og alene skyldes, at jeg jo har et syndrom (carpal tunnel) i begge hænder. Skal opereres i det nye år, og det skal blive dejligt, at få normal følelse i hænderne igen.
Har dog også været lidt dum, for kunne jo bare have skrevet på PC, og printet ud, istedet for at skrive i hånden, selvom det kun er korte hilsner det drejer sig om.
Er nu bare glad og lettet over de er sendt til nær og fjern. Og der kan atter sættes et flueben ved lidt af de sysler, der skal nås inden jeg er helt klar til jul.
Startede for flere måneder siden med denne model af julekort. Papiret er fra Basic Grey's julekollektion i år, nemlig Eskimo Kisses.
Digistempel og papiret er fra Pink Petticoat.
Dernæst gik jeg over til digistempler fra All that scraps. Synes de laver nogle af de sødeste digitale stempler man kan få.
Endelig måtte jeg afprøve min nye die fra Quickutz, og det kom der disse kort ud af.
Torben og jeg er lige kommet hjem fra biffen, vi så Avatar.
GÅ IND OG SE DEN!!!
Det er den mest fantastiske film vi har set længe.

6 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Så mange smukke kort. Det er noget af en produktion du har fået lavet.

Filmen lyder jo som et must og mon ikke det er én af dem der skal ses i biografen.

Hellemor sagde ...

Hvor har du været flittig igennem hele december. Dine julekort er så flotte og i nogle dejlige glade farver. Det er nu dejligt med et personligt og hjemmelavet julekort.

God jul til dig og din familie.

Pia sagde ...

så mange smukke julekort. Du må have en glædelig jul samt et godt og kreativt år.

Karina Beck sagde ...

Hvor er de dog flotte dine julekort. Allesammen.
Jeg tror at jeg går ind og ser filmen mellem jul og nytår. Mine drenge har i hvert tilfælde spurgt.

Gitte sagde ...

Wow hvor er alle dine julekort bare utrolig flotte. Det QK træ er jeg helt vild med, det må snart komme i kurven...;o)

Ja den film vil jeg gerne ind og se. Min søn skal ind og se den i morgen i 3D.:)
Tusinde tak for opskriften på "peber"nødder. Den komme i bagebogen til næste jul. Hm måske jeg skulle ligge noget marcipan til side, så kan jeg jo lave dem efter jul. For mon ikke de smager lige så godt efter jul. ;o)
Tak for din søde kommentarer på min blog.:)
Jeg ønsker dig og din familie en rigtig dejlig jul.:)

Heidi sagde ...

waww skal da lige love for du ikk går og keder dig når du har 5 min. til dig selv - super super flotte er de og er da helt vild med de digi stempler - vil igang med det efter jul ;o)

Rigtig god aften knus fra mig til dig

ps. filmen lyder bare god - og hvor lækkert med sådan en"kærste" aften ;o)