tirsdag den 31. marts 2009

Vores øjeblik

Det første billede taget af Linus og jeg måtte foreviges. Dette helt specielle øjeblik, var noget ambivalent, idet jeg først fik lov at holde ham da han var ca. 30 min. gammel, ydermere blev det kun til små 2 minutter, for han skulle videre på børneafdelingen , og jeg selv skulle på intensiv til opvågning. De kunne skære i mig alt det de ville, men det værste var denne adskillelse. Så det første halvanden døgn måtte jeg køres fra barselsgangen til børneafdelingen - og tilbage igen mange gange. Det var rigtig ØV, men hold op vi var glade da han endelig måtte komme med os på barselsgangen. .

Var oppe hos Sofie i går for første gang med barnevognen, og fik shoppet lidt, dette lækre papir, brads og chipboard fra Pink Paislee. Og tænk sig så fik jeg tid til at scrappe lidt her i eftermiddag, det var ren luksus!

Posted by Picasa

10 kommentarer:

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super dejligt LO du fik lavet.
Jeg kan godt forstå det var hårdt, ikke bare at kunne holde sit barn, når man havde lyst. Man har bare lyst til at kramme dem og aldrig give slip.
Knus Jeannette

lam sagde ...

Dejligt at høre, at du fik tid til at scrappe det øjeblik. Super flot er layoutet blevet

Annette sagde ...

Super LO af et fantastisk øjeblik. Sikken en hård start i fik, men dejligt at i nu kan være sammen hele tiden.

Heidi sagde ...

så skønttttttttt et billed/lo og hvor dejligt du fik de få minuter med ham og sikke da en start i fik ;o/ god i begge har det godt og ja kunne jo se i lørdag´s i var kommet på shoppe tur - total pinlig jeg ikk kunne kende, måtte enda vende om i søndergade og køre forbi igen for at se om det var dig/jer ha ha ha ha

Anne sagde ...

Hvor ER det flot! Farverne, opsætning... alt! Er helt vild med dig! Dejligt I har ham for Jer selv nu ;-)

BellaMio sagde ...

Sådan et dejligt LO.., det er et skønt billede af jer begge!! Det er noget herligt papir.., skønne afdæmpede farver!! Din søn er skøn!! :-)

Heidi Ann sagde ...

Som altid super flot Ditte... Og han er bare dejlig... Glæder mig til vi skal scrappe igen.. Har lagt billeder på min blog af vores nye lillebror, det er bare skønt det er overstået..... Og han er så skøn...
Håber snart vi ses.. Knus

fie & Co sagde ...

Hvor er det et flot layout og flot, jeg er helt vild med det papir, det er rigtig dejlige farver;0)
Ses.

Betina Olesen sagde ...

Huha en træls start... men forhåbentligt er du langt på den anden side nu...

Men skønt LO, kan rigtig godt lide opstillingen, og farverne.... flot flot...

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig dejligt LO og ja øjeblikket er bare så specielt, fuld af glæde og kærlighed, billede fortæller jo det hele :-)