onsdag den 4. marts 2009

2 layouts og et sæt babytøj

I fredags var jeg til hyggescrap hos Heidi Ann, hvor jeg ud over at lave kluddder i Heidis symaskine, fik lavet disse 2 layouts med Jonatan fra han er omkring 1½.
Babygul og lyseblå, så bliver det vist ikke mere sart.
Har brugt et stykke prikket papir fra Karen Marie klip (undskyld mig, men hader altså det navn!), Thickers, papir fra Treehouse Memories, paper frills fra Doodlebug Design og diverse dims.

Dette layout er lavet med papir og stickers fra babyserien Cuteworld fra Autumn Leaves. Derudover lidt knapper, stjerner fra Making Memories og chipboard bogstaver jeg har malet.

Så har jeg fået syet lidt igen. Stof og stil har her i februar udgivet nyt katalog, så jeg måtte en tur til Ålborg og kigge på alle de nye lækre metervarer. Kunne ikke stå for denne søde kombination. Mønstrene jeg har brugt er fra Ottobre Design. Udover at lave dette sæt til lillebror i str. 74, har jeg også lavet et i str. 86, som ligger pakket ind og klar til at sende over til lille Gilbert på Sjælland.

Close up af detaljer fra henholdsvis blusen med elefant symærke og lommen på bukserne.

6 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Hvor ser det bare godt ud det hele... Og tak for sidst iøvrigt, super hyggeligt.. hihi Og Ditte, det var ikke dig der lavede kludder i symaskinen, det var der vist allerede inden du kom hihi... Jeg har lagt den lidt på is... Altså symaskinen... Alt vel hos dig? Her går det fint.. Måske vi snart skal scrappe igen, hvis ikke der sker noget inden hihi... Ha' det godt.. Knus

Helle Sahl sagde ...

Nåååhh...det er cute det tøj eeelsker elefantmærkerne. Det er bare prikke over iet.

Det er som altid nogle virkelig lækre layouts. Stjernen på det øverste er helt rigtigt placeret. og på det andet er jeg bare helt tosset med flyveren.

Pia sagde ...

uper flotte layout i dejlige farver og hvor er det syede sæt flot, du er så dygtig

Heidi sagde ...

sååå lækker loér du har lavet i rigtig baby farver ;o) er især vild med stjerne loét, elsker stjerner ;o)

Tøjet til lillebror er da for lækkert - håber for dig han snart melder sin ankomst

lam sagde ...

To meget flotte layout, jeg er især vild med opsætningen på det første

Anonym sagde ...

Det tøj er bare for lækkert.