tirsdag den 24. marts 2009

Har lige lidt tid tilovers!

Nu har vi efterhånden været hjemme lidt over en uge og dagene går bare den ene efter den anden, med amning, pusling, afslapning og bare ren og skær nydning. Linus er så sød og eksemplarisk og vi får endda lov at sove en stor del af natten. I går var sundhedsplejersken på besøg og hun kunne konstatere en gut der stortrives, samt nogle forældre med en dejlig ro. Jo, den er god nok, det er skønt at have et spædbarn i huset.
Glæder mig til at være 100 % på toppen efter mit kejsersnit, men må også erkende at Rom ikke blev bygget på en dag, så tager et skridt af gangen og passer på ikke at blive overanstrengt. Ved godt at der ude i fremtiden venter tid hvor jeg atter kan være kreativ, så for the time being helliger jeg mig projekt nybagt mor.

På vej hjem fra sygehuset

I forhaven ventede ham her - tak Sofie & Steen.

Vel hjemme - skønt!

Både kusine Julie og Jonatan har også fødselsdag i marts, så da vi fejrede Jonatans 12 års dag sidste tirsdag, delte han kagemandshovedet med Julie der var blevet 10 år fredag d. 13, altså dagen efter Linus' fødselsdag.

Nybagt storebror, fødselar og dejlig som altid.

Så sød og stille - Shyy..

Godt krammet sammen, alligevel utroligt sådan en størrelse kan være i maven. Ren og dejlig efter badet, men sur. Guf guf, tommelfingeren i munden og alt er dejligt. Billede taget her til morgen, efter en god nats søvn.

7 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Dejligt med de skønne billeder, det er bare ærgeligt jeg kun kan se 3 af dem.
Sikke en dejlig autostol, den havde jeg slet ikke set.

Knus

Betina Olesen sagde ...

Var også inde og kigge igår, og håbede at problemet havde rettet sig... men ser også stadig kun 3 billeder....

Vi vil se flere .... ;-)

Knuz Betina

Helle Sahl sagde ...

Stort tillykke. Han er godt nok skøn at se på. Øv. Jeg kan kun se tre billeder. Håber de dukker op ;o)

Dejligt at høre i nyder tiden og i alle trives.

Heidi sagde ...

hvor er han skøn og dejligt det går godt med ham og han er nem ;o) håber at komme til at se flere billeder ;O)

Ditte sagde ...

Ih altså, træls I ikke kan se billederne, skal nok rette det snarest. Josefine har desværre den PC med i skole hvor billederne ligger, så det må blive senere. Knus!

Helle Sahl sagde ...

Jaaah. Det var bedre. Trælst at gå glip af noget. Og skønne billeder er det. Han ser ud til at nyde det, lige så meget som i andre.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Et stort tillykke med den lille guldklump. Han er da bare for kær. Dejligt for jer at han er så nem.
Knus til jer alle.