mandag den 23. november 2009

Hvis denne blog skulle fortælle bare lidt af det der sker herhjemme, burde jeg skrive indlæg dagligt, men akkurat af den grund, at der netop sker noget hele tiden, gør at bloggen forsømmes.
Jeg får faktisk lavet en hel del ind imellem, glemmer blot at tage billeder når solen endelig kigger lidt frem, eller der blot er lidt lys. Har været på juleshopping i Göteborg, og fik købt lidt julegaver, og ellers rigtig snakket og tøsehygget med ex-kollega Anne og hendes 4 mdr. gamle Amalie. Og tænk sig - det sneede.

Linus skulle have været med til Göteborg, men han måtte blive hjemme ved sin farmand. Når alt kommer til alt har han det ligeså godt i hans arme som i mine (skulle siges, da jeg havde noget dårlig samvittighed over at tage afsted fra ham)

Og netop den dag blev Linus 8 måneder. Jeg havde syet månedsbodyen til ham, men det var noget usikkert om han blev i stand til at få taget billeder, da han var noget mærket af sygdom.
Heldigvis fangede Torben ham i et øjeblik, og hvis sutten bare forblev i munden gik det hele lidt nemmere.

Sidste uge var jeg indlagt med Linus, en planlagt indlæggelse, da han har forhøjet hormontal. Der skulle tages urin gennem 24 timer, hvilket ikke er det nemmeste når man er 8 måneder, og får klistret en "pose" rundt om tisseapparatet ;o) Derudover var han ikke helt på toppen efter flere dage med feber, så opholdet på børneafdelingen var ikke den største fornøjelse. Vel hjemme igen, kunne jeg begynde at tænke på turen til Mølholm privat hospital i Vejle, hvor jeg torsdag skulle til undersøgelse for såkaldt karpaltunnel syndrom. På Mølholm kunne de konstatere, at jeg har dette syndrom, hvilket sikkert betyder kommende operationer i begge håndled. Men fint nok, vil gerne af med den sovende fornemmelse i hænderne, og til tider smertende jag op i armene. Så operation kom bare an! Da vi allerede var et godt stykke nede i landet kørte vi en tur til grænsen og fik handlet til den kommede højtid, samt Karolines nærtstående 18 års fødselsdag. Bilen blev fyldt helt op, og vi løber ikke tør en af de nærmeste dage, for hverken slik eller drikkevarer. I weekenden stod den på 7 års fødselsdag hos fætter Jais, og søndag skulle jeg have været til Kreativ dag, men var ikke helt på toppen, og meldte derfor afbud. Det var et godt valg, da jeg sov næsten hele søndag formiddag, og heldigvis kunne vågne op med et helbred der havde det ok. Senere tog Karoline, Torben og jeg til snig-snig-snig premiere på "Luftkastellet der blev sprængt", og kan hermed røbe, at "Pigen der legede med ilden" Er den bedste i triologen (efter min mening - that is!)

Tilsidst lidt billeder fra weekendens julekort fotoshoot i haven. Synes der kom nogle dejlige og sjove billeder ud af det. Bedøm selv!

7 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Åh gud søde Ditte.. Sikke meget der sker for jer pt... Håber alt er vel med Linus.. Og med dig og nærtstående operation... Det lyder hyggeligt med shopping tur i Gøteborg.. Det gad jeg også godt.. Håber du er på toppen igen, vi savnede dig i søndags...
super billeder i fik taget i haven, og også dem af Linus, så sød og stor han bliver..
Ha' det godt.
Knus

Hellemor sagde ...

Nej, nej hvor det går hjemme hos Jer. Det kan da kun gå fremad nu efter sådan en gang sygdom. Hvor der Linus blevet stor. Dejlige billeder af dine søde børn dem må du have scrappet. Glæder mig til at se dem. Husk billeder ;0).

Ha det godt og håber at du komme med til Pia den 19. dec.

Helle Sahl sagde ...

Hold da helt op der er gang i den hos jer. Håber det du og Linus er friske begge snart. Super billeder af jer i haven og Linus´ 8 mdrs billede er stadig totalt cute.

fie & Co sagde ...

Åh min dejlige, søde lille Linus... Han er da bare noget af det dejligste! Og bestemt også de 3 søskende, det er da de skønneste billeder fra haven.
Hvor har du da fået julehygget her på bloggen, det oser af charme:0)
Når vi lige kommer over denne weekend, så skal vi finde en dag til hygge os allesammen.
Knuser;0)

Anonym sagde ...

Hej Ditte.
Hold da op, kan du følge med.
Skønt at læse på din blog igen, det er lidt siden vi har set dig. Ganske forståeligt.
Håber at i nu alle er klar til at tage julen ved hornene, er det ikke noget med at du elsker jul.Skøn familie du har.
Håber vi ses mandag. knus

Mette W. Sørensen sagde ...

Jamen da Ditte, sikke en omgang, hørte godt du var syg i søndags, vi savnede dig :-) Håber i alle er ved at være på toppen igen og håber for dig du snart kan blive opereret.
Vildt skønne billeder fra haven, dejligt med sådan et fam. billede.
Og ham Linus er da bare så lækker :-)

Knus

Helle Kjul sagde ...

Hold da helt op sikke masse ting der sker hos jer for tiden...Håber at det går fremad...Sikke dejlige billeder ,og nogle rigtige kønne børn. Måske vi ser dig på mandag? Ha'det godt.