søndag den 29. november 2009

1. søndag i advent

Så blev det 1. søndag i advent, og julen er en realitet. Der er julepyntet i det lille hjem. Brugte nemlig det meste af lørdag på, at rende rundt som en anden nisse og sprede julehygge. Og synes faktisk det er lykkedes mig, at holde på de traditioner vi nu en gang har, men også at tilføje lidt nyt. Hvad er mere oplagt denne 1. søndag i advent 2009, end at fejre julens kommen med billeder af vores adventskrans (dog uden at første lys er tændt) I al sin enkelhed, lavet af en grenkrans, pyntet med 2 slags mos, sukkulenter, lidt glimmerspray, 2 sløjfer, blomsterpailletter sat på med pyntenåle og selvfølgelig 4 lys.
Glædelig Jul!

4 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Hvor er den fin Ditte... Den passer lige ind i jeres stue.. Jeg har ikke fået lavet min egen adventskrans endnu, svigermor kom i første række.. hihi Når det nok inden søndag..
Knus

Helle Sahl sagde ...

Yhh, den var lækker frisk. Nu er min helt kederlig :o)

Hellemor sagde ...

Neej, en flot krans. Dejligt med lidt friske farver selvom, jeg nu mest gør i de traditionelle farver.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er den bare flot i de farver... sådan noget tør jeg slet ikke :-)