mandag den 9. februar 2009

Vente vente vente

At vente er vist det eneste jeg foretager mig pt, jeg har ingen energi, what so ever! Så for bare at give mig til lidt, kan jeg vise billeder af ting jeg trods alt har fået lavet, inden dette nulpunkt af energi blev nået. Vi købte en gammel vugge, som er blevet sat i stand, med hvid maling og nyt betræk. Vi forestiller os at den nu kan blive familievugge, og vi har aftalt at skrive navn og fødselsdato i bunden af vuggen. Så når vores børn og mine brødre skal til at reproducere kan de bruge vuggen- den tanke kan jeg godt lide.
Vi valgte et fint og sart lyseblå og hvid stribet stof til vuggen, så må vi sy i pigefarver hvis der kommer nogen af dem i fremtiden.

Har malet et lille Tilda får der nu hænger og venter på at blive kigget på.

Så denne Tilda kænguru på en blog og satte mig for at finde ud af hvor jeg kunne få mønsteret, det viste sig at det var blevet bragt i et australsk patchworkblad, så min jagt efter dette blad gik ind. Jeg fandt det tilsidst, med hjælp fra en anden blogger, på en svensk webshop.
Synes den er blevet for nuttet, med sin lille unge i lommen, den fine jakke og sløjfen i håret.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hold da helt op den er fin vuggen. Jeg er vild med traditioner og familiedåbskjoler og den slags. God idé!

Kænguruen er også fantastisk. Nu hvor du også bære barnet på maven, er den bare mere nuttet. Og vellavet.

Heidi sagde ...

waw hvor er den flot vuggen - og super ide med den kan gå i arv. Vi har selv en lille seng i famiien som jeg selv har lagt i samt mine niecer og mine egen børn - syntes det er en hyggelig ting ;o) Kængu er da for sød og skøn farve ;o)

Håber ellers du har det godt og skønt for dig det er ved at være tiden til lillebror kommer

lam sagde ...

Så er du da ved at være top klar til den lille nys ankomst. Super skøn vugge