søndag den 22. februar 2009

Spiret og groet

Et lille LO lavet her i den laaange ventetid. Papir fra Basic Grey og Making Memories, bogstaver fra Karen Marie klip, lidt bånd og andet dims og ellers et lift fra seneste Memory Makers. Jeg føler mig besværet og utålmodig, tror dog ikke det gør hverken fra eller til ifht. hvornår fødslen skal være. Seneste teori herhjemme fra, kom i dag fra Josefine, der tror det sker i morgen, fordi de nu har haft vinterferie en hel uge, uden der skete en disse, og så i morgen når jeg er alene hjemme sker det - hmmm... Fakta er jo (desværre) at jeg ved alle 3 andre graviditeter er gået over tiden, fra 5 - 20 dage. Pyha, der kan være lange udsigter.

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ai hvor er det bare et super duper flot LO !!! Flot sammensætning af papir! Nu må du ha pøj pøj med fødslen...håber da ikke at du kommer til at gå over tid igen igen. Ha en dejlig dag :O)

lam sagde ...

Hvor er det et skønt layout og jeg kan specielt godt lide at begge jeres hænder er med på billedet.

MULTISCRAP sagde ...

Super lækkert LO - og flot billede.

Tja, jeg gik også over tiden alle 3 gange - også sidste gang hvor der først var alarm i 27 uge med rigtige veer og hospitals indlæggelse - lunge stimulenrende medicin, ve stop medicin og senge liggende resten af tiden og 14 dag før termin får jeg så lov til at stå op igen - og hvad sker der så - ikke en dyt - endte med trusler om igangsættelse 15 dage over termin og ENDELIG skete der så noget.

Held og lykke med det lille vidunder - husk at noget godt altid er værd at vente på :-)

Iben

Heidi sagde ...

hvor er det flot og enkel men på den super måde - håber i snart skal hilse på lillebror og du ikk skal gå meget længere ;o)

Heidi Ann sagde ...

Hej Ditte... Super LO, det er jeg vist nød til at lifte det billede... Hvornår skal vi scrappe??? Jeg trænger virkelig til at komme lidt igang.. Tiden flyver afsted med at holde hus osv... Idag er jeg dog begyndt at vaske det neutrale baby tøj, sengetøj osv. Man ved jo aldrig hvornår fødslen går igang... Nu fødte Sabina Bjerre jo lidt før tid... Men mon ikke jeg når det... Håber ellers at du trives og har det godt... Du fik mit mobil nr. i kælderen ikke? Knus Heidi