lørdag den 28. februar 2009

Bryllupshilsen

Fredag d. 20/2 blev vores forhenværende svoger Jesper gift med Christel. De skulle selvfølgelig have en hilsen på dagen, så jeg lavede et kærlighedskort af papir fra Making Memories' Valentine collection, dette pakkede jeg også gaven ind i. Rigtigt romantisk blev det! Det er da dejligt når 2 mennesker vælger hinanden og kærligheden.

Og ellers ikke så meget snak fra mig, ved godt det i dag er d. 28/2 og dermed min terminsdato, men tror nu ikke det bliver hverken i dag, eller i de kommende dage. Har allerede fået at vide, at hvis jeg (som de andre gange) går over tiden, vil jeg blive sat i gang d. 16. marts. Jonatan er født d. 17/3, havde også termin netop d. 28/2 med ham, underligt når et kalenderår har så mange datoer at tage af. God lørdag til jer alle!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

I skal bare til at gøre det mere end den ene gang om året ;o)

Knus

Heidi sagde ...

skøntttttttt kort - rigtig romantisk ;o)

Ja kan jo kun give Helle ret - måske i skulle ha prøvet mere end en gang om året ggg siger hende hvis 2 børn har fødselsdag med 1 dag imellem ;o)

Rigtig god søndag

Mette W. Sørensen sagde ...

Fantastisk kort, rigtig rosenrødt :-)
Mon ikke nok babyen snart skal komme, jeg kunne heller ikke mærke noget dagene op til, så fortvivl ikke :-)