tirsdag den 4. januar 2011

Hverdag igen!

Vinderen af min give away blev 10na, og hun ønskede sig en helårskrans i rosa farver.
I går blev kransen sendt afsted, og jeg håber virkelig hun kan lide den.
Må sige billederne her ikke har et godt lys, og synes faktisk den var pænere end 
hvad billederne røber, men sådan er det jo når det er januar, vinter, gråt og snevejr.


Håber ellers I alle har fået taget godt hul på 2011 og hverdagen?
Her er vi ikke helt i gang igen. 
Jeg startede godt nok på arbejde igen mandag morgen, 
men måtte sende lille Oskar hjem, da han blev syg, 
så i dag har jeg haft en fri dag, og ved endnu ikke med i morgen.
Linus er heller ikke helt på toppen, Jonatan er i fuld sving, ligesom Torben, 
Karoline er i Norge og kommer først hjem torsdag og
 Josefine holder sidste juleferiedag i dag, så har hun også haft 14 dage 
og skulle gerne være fit for andet halvår af 1.g.

Har gang i et dejligt strikketøj, som kan strikkes samtidig med tv-kiggeri.
 Og kigget det bliver der, for i går startede serien "Jordens søjler", 
den kører 4 dage i rap, og da jeg elskede bogen er jeg trofast seer allerede.

11 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Jeg synes kransen er rigtig fin ud og jeg er enig - håblyst lys/vejr at tage billeder i :-)

Anonym sagde ...

Ih hvor er den smuk, kransen! Hun er heldig, hende 10na...tillykke til dig.
Jeg var også vild med bogen "Jordens søjler" og synes at filmatiseringen er godt lavet...bare irriterende at den kommer så sent. Og i aften kommer der også Årgang 0 som jeg er stor fan af! God aften til dig.

10na sagde ...

Jeg har modtaget den smukke krans idag, den er SÅ flot. 1000 1000 tak. Yngste barnet sagde "den må gerne hænge inde ved mig, mor" ;o) Men det kommer den IKKE til. Jeg er så glad for den. KH 10na

Karina Beck sagde ...

Smukt krans. du har lavet!
Jeg fik desværre ikke set det første afsnit, øv...

Hellemor sagde ...

Hej Ditte.

Godt nytår.

Hvor er den krans dog smuk og sirligt lavet. Jeg kan kun give dig ret i at det er SÅ trælst at tage billeder i vinterhalvåret. - MEN nu går vi mod lysere tider, så fat mod.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Ja, Pillars of the Earth er en fantastisk bog - og 2'eren World without End endnu bedre.

Din krans er så mums - jeg har desværre endnu ikke fået liftet den, men det kommer helt bestemt.

Lene sagde ...

Endnu en smuk krans..

Gitte sagde ...

Sikke en smuk krans. Tillykke til dig 10na hvor er du heldig

Jeg glæder mig rigtig meget til at se filmen. Har lånt den af min svigerinde.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge

Helle Kjul sagde ...

Hej Ditte.
Godt nytår. Hvor er det en smuk krans, og flotte farver - sikke et arbejde. Knus.

Heidi sagde ...

Hvor er den flot og sikke et arbejde :) Ja hverdagen er igang og jeg syntes faktisk det er skønt, kan ikke finde ud af dagene når der er ferie ;)
Håber du ellers har det godt, og må krydse for i andre ikke er blevet smittet

Knus Heidi

Mette W. Sørensen sagde ...

Selvfølgelig er den flot, kan jo se du har kræset om den:) Vidste ikke du havde fået job?
Her er hverdagen så småt igang, jeg starter jo i praktik d. 1 feb og glæder mig så meget, så det næste år skal nok flyve afsted. Måske ses vi mandag.

Knus