tirsdag den 25. maj 2010

Molo lagersalg (opdateret)

Jeg er vild med Molo børnetøj, og i morgen starter forårets Molo lagersalg.
 Ikke 10 vilde heste kan holde 2 shoppegale nordjyske kvinder væk fra denne begivenhed, så Anne, Linus og jeg flyver til København tidligt i morgen, og så skal der bruges penge. Når Molo kan fås til hvad der (cirka) svarer til H&M priser, så er der store besparelser at gøre, og det kan vi ikke gå glip af.
Havde ellers droppet det i første omgang, da jeg ikke kunne få Linus passet, men Karoline vil jo hellere end gerne passe ham, så nu kommer han med, og jeg kan glæde mig meget til at se vores ældste datter, og til at vælge og vrage blandt Mols stjerner, farver og striber.

Her er mine indkøb, synes jeg gjorde nogle fede kups, især med vinterjakken (nyprisen er 900,- jeg gav 325,-)
Og som den søde sælger sagde: "Nordjydere er nogle nærigrøve"
Hørt!

1 kommentarer:

Jane sagde ...

Mums det lyder for lækkert. Kan i ha en rigtig god tur. Håber vi får dit kup at se her på bloggen ;O) Fortsat god dag