tirsdag den 19. maj 2009

2 layouts, 1 vest og 1 tæppe

Papir fra Sassafras, stemplerne fik jeg af Sofie i barselsgave, ellers lidt dims og dut. Har først skåret navnet "Linus" ud i papiret, derefter sat mønstret papir bagved, og tilsidst har jeg syet rundt om hver enkelt bogstav (ses nok bedst hvis du forstørrer billedet)

Findes der noget skønnere end små babyfødder og tæer? Nej vel! Papir, og rub-ons fra Imaginisce, derudover lidt bånd, brads, Just Rite stempler og symaskinesting.

En lille vest som kunne blive færdig, idet Linus jo sov og sov da vi kørte til Tyskland forrig weekend. Den er strikket ud i et, og var både et nemt og sjovt håndarbejde.

Mor lavede jo dette skønne, skønne tæppe til os som barselsgave. Vi er meget glade for det, da det gør en i godt humør med alle de glade farver. Og så ved vi at hun har lagt meget arbejde i det, er sikker på at arbejdet i dette tilfælde = kærlighed. Rigtig god tirsdag til alle!

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Jeg er da helt vild med de layouts du har lavet... Den grønne trøje passer jo perfekt til det papir... Du er sgu så god Ditte.. Og vesten er også super fin.. Og tæppet ja det har jeg jo kommenteret, og du har ret man blir helt glad af at kigge på det...
Knus

Helle Sahl sagde ...

Skønne ting du har fået lavet i altid dejlige farver. Det er så man bliver helt glad. Selv tæppet er lige til udfordringen på ALBTM.

Anonym sagde ...

Aj hvor er de skønne, de layouts. Super opsætning ! Og de tæer..mums man har lyst at bide i dem :O) Vesten er bare smadder flot..og tæppen: WAU !

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige layouts, Både i farver og billeder.
Og hvor er i også gode til at strikke og hækle!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Total dejlige og skønne LO's du har lavet.. Jeg har også taget billeder af hænder og fødder der skal scrappes!! Ja det var heller ikke nemt med de aftryk skal det lige siges... Jeg tænkte at hvis de gik i vasken så havde jeg et hvidt stykke papir vi kunne prøve på:-)

Betina Olesen sagde ...

Skønne LO'er du har lavet, og skønne fotos...
Det må være fedt at være scrapper og så få taget de helt rigtig billeder fra starten af... altså, jeg mener det er en anden måde at tage billeder på mens vores børn er små, end vi eller ville have gjort....

Hmmm... det lyder kryptisk uanset hvordan jeg får vendt det... håber at du forstår hvad jeg mener ;-)

Hygge fra Betina, og ja, vi ses da lige straks...

Heidi sagde ...

SÅ lækker ting til lille Linus i rigtig glade farver ;o) er også helt vilde med dine loér og som der er skrevet altid i skønneeeeeee farver der gør en glad ikk ;o)

Rigtig god onsdag til dig

MULTISCRAP sagde ...

Sååå lækker en lille Linus linselus :-) Er vild med alle kanterne du har brugt fra Sassafras papiret. Lækkert babytæppe og vest.

Iben