tirsdag den 8. april 2008

Layout + shopping

Så kom der pakke fra Happy N Scrappin'. Den har jeg glædet mig til, især pga. albummet fra Doodlebug Design, hvor alle LOs med Karoline skal bo.
A package from Happy N Scrappin' has arrived. I've been looking forward to this package, especially because of the album from Doodlebug Design, where all LOs with Karoline shall live.

Og så endnu et LO med papir fra Crate, denne gang er det kollektionen Katlin der er brugt.

And yet another LO with Crate paper, this time I've used the Katlin collection.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

lam sagde ...

super lækkert layout med papir i lige dine farver.

maria sagde ...

wow et super flot LO i nogle rigtig skønne farver.

lækkert album

fie & Co sagde ...

Det er supert layout og en sjov ide med B´et i en "box";0)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Betina Olesen sagde ...

Der er da blevet produseret noget siden sidst jeg var inde og kigge.....Hvor er det bare et super flot LO, super skønne farver, og søde detaljer.... det er bare noget skønt papir....

Ved ikke om jeg har fået sagt det, jeg er nu tilmeldt til d. 24 Maj....glæder mig til at se dig igen..

Hygge fra Betina

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot LO, herligt med nogle pang farver!

~Nancy~ sagde ...

Such an awesome layout!! love all the pink!! So cute!! XOXO