mandag den 31. marts 2008

T som i trolde

LO fra skolefest på Holmegårdsskolen 2007. Karoline, Nanna og Maria var klædt ud som troldepiger. Papiret er fra My Minds Eye og jeg har syet rundt om hver kvadrat. Derudover har jeg brugt Prima blomster, Grungeboard, Thickers, Magnolia stempler og lidt dims hist og her.

LO from last year's school party. Karoline, Nanna and Maria were dressed as trolls. The paper is from My Minds Eye and I've sewn around each square. Besides from that I've used Prima flowers, Grungeboard, Thickers, Magnolia stamps and different embellishment
Posted by Picasa

3 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Jeg kan godt huske da hun var Trold:0) Sikke et dejligt layout! Jeg er rigtig vild med det papir og du har brugt det rigtig flot;0)

Jeg gad rigtig godt og komme en tur ind i den der butik i Skagen... Håber du får lokket Torben og Karoline med.

Knus og god fridag imorgen.

lam sagde ...

wow hvor ser det bare lækkert ud med alle de syninger. dejlig mix af farver og mønstre

troll13 sagde ...

Skønt LO, jeg er vild med alle dine farver og mønstre, og lækker opsætning.